Divoká Argentina
Argentina je velká země, která se rozkládá na severu i jihu. Geografické změny i změny zeměpisné šířky způsobují, že se v zemi vyskytuje velké množství výkyvů počasí.
Jen málokterá země v Jižní Americe se může pochlubit takovým kontrastem a rozmanitostí. Různorodá prostředí, jako jsou bezútěšné pouště Patagonie, sněhové čepice vysokých And, rozlehlé solné pánve, bujný deštný prales kolem vodopádů Iguazu, parné bažiny Ibery a travnaté pampy, jsou domovem ohromující škály divokých zvířat – od tučňáků, velryb a tuleňů až po kondory, pásovce a guanako.