Evropa z výšky
Evropa z výšky se vznese do vzduchu nad Německo, Itálii, Nizozemsko, Polsko, Španělsko a Velkou Británii, aby vám představila nejkrásnější evropské kulturní a zeměpisné památky tak, jak jste je ještě nikdy neviděli. Odhalujeme, jak tradice, technika a přírodní zázraky utvářely tento velkolepý kontinent - živoucí portrét těchto regionů a lidí, kteří udržují jejich tradice.