India from Above
Indie z výšky je dvoudílný dokumentární seriál o rozmanité zemi a jejím lidu. Díky umělé inteligenci zažijte ze vzduchu to největší náboženské shromáždění na světě, obří solární elektrárnu, jeden z největších ultramaratonů na světě, plovoucí civilizaci, jezero s meteorovým kráterem a 40 milionů let starý monzun, který pohání celý národ.