Karsu's Turkije
Karsu nám ukáže nejzábavnější, nejlahodnější a nejoriginálnější místa, kde v Turecku jíst. Může to být třeba v malé chatce na Bosporu, na istanbulském tržišti, nebo při městském festivalu s Karsuinou rodinou v jejím rodném regionu. Pokud tedy chcete něco jiného než běžné švédské stoly ve vašem hotelu, pak je tento pořad pro vás. A těm, kterým se to líbí, ukážeme, jak se všechny ty delikatesy připravují a samozřejmě k tomu poskytneme i jednoduchý recept.