Isabel Preyslerová: Moje Vánoce
Isabel Preyslerová nás přivítá v teple svého domova a ukáže nám, jak slaví jedny z nejpamátnějších svátků roku. Vánoce. S pomocí svých zaměstnanců dohlíží Isabel i na ty nejmenší detaily a sdílí se svými dětmi radost z přítomnosti i nostalgii z minulosti.
Pro Isabel Preyslerovou a její rodinu jsou Vánoce výjimečným obdobím. Při této příležitosti otevírá dveře do tepla svého domova, aby do detailu ukázala, jak probíhají přípravy. Do práce se pouští i její dcery, Tamara Falcová a Ana Boyerová, a pomáhají mámě vytvořit nezapomenutelné vzpomínky. Ta se během příprav stará o každou drobnost a zároveň se svými dětmi, včetně těch v zahraničí, sdílí radost z přítomnosti i nostalgii minulosti. Vždyť právě během Vánoc vzpomínáme na ty, kteří odešli.