Zítra už budu mít přítele
Yuki si vydělává na živobytí jako nájemní přítelkyně. Rina utápí svoji osamělost ve vztazích s muži. Aya chodí na další a další plastické operace. Moe nedovoluje ostatním, aby ovlivňovali její život. Yua žije přítomným okamžikem ve čtvrti nočních podniků. Každá z nich má své vlastní komplexy, starosti a emoce. Co je čeká? Jejich osudy v drsném světě vzbuzují mnoho soucitu.