Kočka Callie na Divokém západě
Tě pic, parťáci! Práskni do koní a vydej se za šerifkou Callie na Divoký západ! Když se v pohraničním městečku Kamarádská Lhota vyskytnou potíže, všichni vědí, koho zavolat. Šerifka Callie dohlíží na všechna velká i malá zvířátka se svým kouzelným lasem a věrným koníkem Sparkym. Ví, že se může spolehnout na energického zástupce Pecka i Tobyho, který nezkazí žádnou legraci, oba jí pomáhají chránit celý Divoký západ. Pojď se podívat, jaká byla na západě zábava!