Nevědomí andělé
Když Massimo zemře při nehodě, jeho žena Antonia zjistí, že měl poměr s mladým mužem Michelem. Antonia, zdrcená touto zprávou, začne pátrat po tajném životě svého manžela. Naváže nečekané a hluboké přátelství s Michelem a okruhem jeho excentrických přátel, kteří byli pro jejího zesnulého manžela jako druhá rodina. Díky nim se jí podaří změnit pohled na život. Naučí se však znovu milovat?