Lovci vraků - Austrálie
K výjimečnému týmu dobrodružných potápěčů a podvodních filmařů se přidávají námořní archeologové při pátrání po tajemství dávno ztracených lodních vraků u rozlehlého pobřeží západní Austrálie. Vede je posedlý pirátský kapitán a při misi kombinují nové důkazy a průzkum archivů a podnikají výpravy do záhadné minulosti jednoho z nejkrásnějších míst na Zemi.