Zvířata zblízka s Bertiem Gregorym
Bertie Gregory cestuje po světě, aby ukázal každodenní život výjimečných zvířat tak, jako nikdo předtím. Vyzbrojen nejmodernější technikou se spolu se svým týmem vydává do extrémních podmínek jen proto, aby odhalil, jakým výzvám zvířata čelí. Pořad Zvířata zblízka s Bertiem Gregorym představuje všechny okamžiky, které on a jeho tým zažili, když se přizpůsobovali nepředvídatelným divokým zvířatům v odlehlých prostředích, kde natáčení málokdy probíhalo podle plánu.