Na palubě lodi OceanXplorer
Seriál Jamese Camerona zavede diváky na palubu OceanXploreru, nejmodernějšího výzkumného plavidla, které kdy bylo postaveno, aby prozkoumalo nejvzdálenější hranice světových oceánů. Vybraný tým neohrožených průzkumníků a vědců, vyzbrojený pokročilou technologií, se vydává na globální odyseu, aby prostřednictvím života živočichů a jejich ekosystémů vyřešil některé z největších záhad oceánu.