Následníci: Kouzelný svět (krátkometrážní seriál)
Příběh darebáckých dětí pokračuje novými animovanými krátkými epizodami Následníci: Kouzelný svět! Přidejte se k Mal, Evie, Jayovi a Carlosovi a zjistěte, jaká budoucnost je čeká na přípravce Auradon. Seznamte se s novými postavami z Ostrova ztracených a Auradonu, sledujte další darebná zábavná dobrodružství a připravte se zažít Následníky úplně novým způsobem!