Následníci: Královská svatba
Svatba Mal a Bena je největší událostí, kterou kdy Auradon viděl, ale Hádes hrozí, že ji Mal zkazí. Skrz drama, přátelství, humor a lásku vede Malin svatební den k zúčtování na Ostrově ztracených, které může vše změnit!