Nature Boom Time
Sledujte Charlieho, Kirbyho a Patricka, jak cestují po Spojených státech a poznávají různé druhy stromů - a co dělá přírodu neuvěřitelně úžasnou. Věda a historie jsou vysvětleny pomocí papírových vystřihovánek a hloupoučké Casey na ústředí.