Fearless Adventures with Jack Randall
Jack Randall udělá cokoli, aby lidem přiblížil úžasnou a divokou přírodu – přestože zvířata většinou odmítají spolupracovat. Podívejte se na veselé situace, ve kterých se Jack ocitá díky střetům s různými zvířaty.