Oussekine
V noci 5. prosince 1986 je policií ubit k smrti 22letý Malik Oussekine. „Oussekine“ je čtyřdílná minisérie o boji rodiny Oussekinových za spravedlnost. Popisuje události, ukazuje naděje i zklamání celé rodiny a vykresluje obraz země zmítané nepokoji.