Pacient
Alan Strauss je terapeut vězněný pacientem, který odkrývá, že je sériový vrah. Čas běží a Alan se zoufale snaží zastavit Sama dříve, než se Alan stane spoluviníkem Samových vražd, nebo hůře – sám se stane jeho cílem.