Pohotovost pro exotická zvířata
Doktorka Susan Kelleherová vlastní a provozuje jednu z nejvytíženějších ordinací pro péči o exotická zvířata na jižní Floridě, Broward Avian and Exotics Animal Hospital. „Cokoli kromě psů a koček. Co se vejde do dveří, to ošetřím!“. Tak zní motto doktorky K. A dveřmi také přicházejí… Králíci, plazi a ptáci všech tvarů a velikostí, lišky, fretky, ryby, vačnatci, a dokonce i primáti.