Rocky Mountain Animal Rescue
Výjimeční strážníci na ochranu zvířat a veterináři z organizace Humane Society of the Pikes Peak Region v Coloradu dělají společně vše pro to, aby každý rok zachránili tisíce zvířat. Tým v oblasti Pikes Peak, která se vyznačuje nekonečnými kilometry domů, farem a členitého terénu, se snaží ze všech sil pomáhat jak zvířatům, která se dostanou do potíží, tak i zvířatům-potížistům, a to 365 dní v roce.