Sbírka krátkých filmů
Kdybyste mohli s pomocí talentovaných umělců z Walt Disney Animation Studios vyprávět jakýkoliv příběh, co byste vytvořili? Vítejte u Short Circuit, experimentálního inovativního programu, kde může kdokoliv ze studia předložit nápad, podle kterého může vzniknout krátký film.