Travel Man's Greatest Trips
Richard Ayoade se vrací, aby sáhl hluboko do archivu seriálu Travel Man a zavzpomínal, jak už název napovídá, na některé ze svých úžasných cest. Na výběr jich má 43 a mezi jeho hosty jsou například Chris O'Dowd nebo Rebel Wilsonová.