Vampirina Ghoul Girls Rock!
Vee, Poppy a Bridget se rozhodnou založit vlastní rockovou skupinu The Ghoul Girls. Připojte se k Demi, Gregorii a šéfkuchaři Remymu, kteří se sejdou, aby sledovali, jak kapela dává průchod svému vnitřnímu ghúlskému rocku!
Inspirovány svou oblíbenou skupinou The Scream Girls se Vee, Poppy a Bridget rozhodnou založit vlastní rockovou skupinu The Ghoul Girls. Připojte se k Demi, Gregorii a šéfkuchaři Remymu, kteří se shromáždí kolem televize a sledují, jak kapela dává průchod svému vnitřnímu rocku!