Vražedné Miami
Dr. Beaumont Rosewood Jr. je nejlepší městský soukromý patolog, brilantní a charismatický. Rosewood se spojí s drsným detektivem Annalise Villovou, aby odhalili stopy, které nikdo jiný nevidí, a pomohli policii v Miami vyřešit nejnáročnější případy.