Příběh lidstva s Morganem Freemanem
Ať už v dobrém či zlém, v dnešní době se síla náboženství dotýká životů nás všech bez ohledu na to, jakou víru vyznáváme. Morgan Freeman se vydává za poznáním a zjišťuje, jak nás všechny spojuje naše víra. Je to úkol naší generace. Je to Příběh lidstva.