Buster Saves Christmas
Da Julemanden slår sin ankel juleaften, er det op til Buster at redde julen. Men for at gøre det skal han skynde sig til Julemandens værksted, så han kan nå at forhindre de frække banditter i at ødelægge alting! Bliver det mon en perfekt jul, eller bliver det den første forpurrede jul nogensinde?