Family Business
En far og søn kæmper for at afgøre, hvilken retning den næste generation skal bevæge sig i. Det, der gør dette dilemma så usædvanligt, er, at bedstefar er professionel tyv, og barnebarnet ønsker at følge i hans fodspor. Problemet er, at de har brug for deres søn/far til at hjælpe dem med at gennemføre et kup.
Familien McMullen er en familie af kriminelle anført af patriarken Jessie. Hans søn, Vito, har forladt "familievirksomheden", og Vito håber på, at hans søn Adam, en smart, universitetsuddannet ung mand uden kriminel fortid, går en lys fremtid i møde. Da Adam henvender sig til sin bedstefar med muligheden for et stort kup, der involverer reagensglasprøver for millioner af dollars, slutter Vito sig modvilligt til sin far og søn i planlægningen af indbruddet.