Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp fortæller den hidtil ikke fortalte historie om politiets efterforskning af Hatton Garden-tyveriet, Storbritanniens største indbrudstyveri. Gennem interviews med centrale betjente, usete politiovervågningsoptagelser og bandens hemmeligt optagede samtaler tager filmen os med ind i en af Flying Squads længste og mest udfordrende operationer.
Ross Kemp fortæller den hidtil ikke fortalte historie om politiets efterforskning af Hatton Garden-tyveriet, Storbritanniens største indbrudstyveri. Gennem interviews med centrale betjente, usete politiovervågningsoptagelser og bandens hemmeligt optagede samtaler tager filmen os med ind i en af Flying Squads længste og mest udfordrende operationer. Kemp afslører også, hvordan efterforskningen udføres, og kaster nyt lys over Kenny Collins, bandens vagtpost, i hans første tv-interview nogensinde. Collins fortæller den virkelige historie om indbruddet og taler for første gang om sin dom.