PORTRAITS DE VOYAGE : DORDOGNE - La Dordogne en radeau
To unge mænd har bygget en tømmerflåde for at sejle ned ad floden Dordogne i det sydvestlige Frankrig, et område hvor der findes masser af vidunderlige og adrenalinfyldte eventyr. De rejsende bukker til sidst under for dyrelivets charme.