Shaun the Sheep: The Farmer's Llamas
Frode får øje på tre drilske lamaer på dyrskuet og narrer bonden til at købe dem. Tilbage på gården følger spilopperne. Da det begynder at løbe løbsk, tager Frode affære for at smide lamaerne på porten og redde gården.