Shaun the Sheep: Championsheeps
Livet på gården summer af atletisk aktivitet, da Frode og vennerne arrangerer deres helt eget sportsshow. Frode, Bitzer og vennerne dyster om sejren i 21 discipliner. Se dem snurre rundt, løbe om kap, hoppe, springe og vinde, når bonden vender ryggen til.