Suspendu
På et renommeret klassisk dansekonservatorie falder en dreng under træningen. Han brækker foden, og det forårsager stor smerte. Men det er eksamensdagen, og han nægter at give op. Han prøver at konfrontere dansepartneren og klassekammeraterne og vil overbevise sig selv om, at hans krop ikke kender grænser.