The Kardashians: An ABC News Special
En række sjældne privatoptagelser og billeder giver et intimt indblik i Kardashian-familien. I femten år fulgte USA med i, hvordan familien delte deres private liv med offentligheden gennem reality-tv – redefinerede berømthed, satte nye standarder for skønhed og dominerede popkulturen. Vi udforsker familiedynamikken mellem kvinderne, udviklingen af deres virksomhed, spændingerne mellem at bevare privatlivets fred og skabe et top-realityprogram, og hvordan yngre medlemmer af familien navigerer anderledes i berømmelsen.