Aaron Carter: The Little Prince of Pop
ABC News dykker ned i popsangeren Aaron Carters liv. Carter blev en grundpille på popscenen i start-2000'erne, turnerede verden rundt som børne-soloartist med hits som "I Want Candy" og blev kaldt "The Little Prince of Pop" af Michael Jackson. Et par år senere begyndte Carters psykiske problemer - hvilket kulminerende med hans død i 2022.
Aaron Carter: The Little Prince of Pop dykker ned i popsangeren Aaron Carters liv. Carter blev en grundpille på popscenen i start-2000'erne, turnerede verden rundt som børne-soloartist med hits som "I Want Candy" og blev kaldt "The Little Prince of Pop" af Michael Jackson. Blot få år efter at have nået berømmelsens tinder begyndte en ond cyklus for Carter med mentale helbredsproblemer, familieuroligheder og en kamp med afhængighed - som kulminerede med hans alt for tidlige død i november 2022.