Women of 9/11: A Special Edition of 20/20 with Robin Roberts
Fra de heltemodige, kvindelige redningsfolk og arbejdere, der risikerede alt på ground zero til den mirakuløse overlevende Genelle Guzman-McMillan, den sidste, der blev trukket ud af World Trade Center efter 27 timer, og kvinderne, der led tab, alle knyttet sammen af traumer, sorg, og efter to årtier, en bemærkelsesværdig styrke og udholdenhed.