A Better You
Den generte og introverte Douglas får en klon til at hjælpe sig med at vinde sin drømmepige. I en dystopisk, neo-steampunk-verden kan alle bestille en bedre udgave af sig selv, en klon, brugeren selv kan tilpasse. Men kun tiden vil vise, om en ny og forbedret Douglas kan imponere hans hjertenskær.