I "Backstory: Serena vs. The Umpire" går Don Van Natta, Jr. i dybden med ni måneders nyhedsreportager for at udforske sagaen om Serena Williams' intense opgør med tennisdommeren Carlos Ramos under hendes nederlag til Naomi Osaka i kvindernes finale i 2018 US Open.