This Magic Moment
Midt i 1990'erne var Orlando centrum for NBA. Anført af Shaquille O'Neal og Penny Hardaway, slog de Michael Jordan og de mægtige Bulls på vej til finalen. De tabte til Rockets, men det var tydeligt, at holdet fra Orlando var et dynasti. Magics øjeblik kom aldrig - en klassisk "hvad der kunne have været"-historie, hvor succes kom og gik hurtigt.
Midt i 1990'erne var Orlando centrum for spændingen ved NBA. Den unge franchise, anført af megastjernerne Shaquille O'Neal og Penny Hardaway, slog Michael Jordan og de mægtige Bulls på vej til NBA-finalen i 1995. De tabte til Rockets det år, men det var tydeligt, at holdet fra Orlando var et dynasti under opsejling. Men Magics øjeblik kom aldrig til fulde - en klassisk "hvad der kunne have været"-historie, hvor succes kom hurtigt, og puf, så var magien væk. Instrueret af Gentry Kirby og Erin Leyden.