Barnyard Olympics
Mickey og Sorteper dyster mod hinanden i en række sportsgrene (løb, roning, højdespring og en vild finale med et cykelløb), mens hele bondegården (inklusive Minnie og Klavs Krikke) dukker op for at heppe på dem. Sorteper snyder, men i sidste ende vinder Mickey.