Gennem spejlet
Da Mickey falder i søvn i færd med at læse Lewis Carrolls "Gennem spejlet," drømmer han, at han træder gennem sit spejl til et land, hvor møbler og døde objekter vækkes til live. Men de er ikke alle venlige, og efter Mickey danser med dronningen i et kortspil og gør kongen jaloux, angriber de ham og sender ham tilbage gennem spejlet, lige som vækkeuret vækker ham.