Bee Season
Richard Gere spiller hovedrollen i denne gribende fortælling om en far, der er besat af at træne sin talentfulde datter til den nationale stavekonkurrence.
Richard Gere spiller hovedrollen i denne gribende fortælling om en far, der er besat af at træne sin talentfulde datter til den nationale stavekonkurrence. Eliza Naumann (Flora Cross) udviser en så utrolig evne til at stave ethvert ord, hun introduceres for, at hendes far Saul (Gere) beslutter selv at træne hende. Men da Elizas succes vokser, vokser Sauls nye besættelse også, hvilket skaber kæmper ændringer i hele familien!