Rip Girls
På sin første tur til hjemlandet Hawaii siden hun var barn, lærer den 13-årige Sydney Miller, at hun har arvet et stort område. Trods lysten til at sælge landet, knytter Sydney sig til sit hjemland.
Tilbage i sit hjemland for første gang siden hun var lille, lærer den 13-årige Sydney Miller, at hun har arvet et stort landområde. Men ifølge testamentet skal Sydney blive på øen i to uger, selvom hun hurtigt beslutter at sælge landet. Efter at opdage sin kærlighed til surfing og at lære sin familie at kende betvivler hun sin beslutning og får en dybere værdsættelse af det land, hun har arvet.