Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
En flok får har det ganske udmærket, indtil der bliver tilføjet et sort får. I første omgang bliver det sorte får mobbet ud af flokken, men det viser sig at blive flokkens redning, da det frelser dem fra en stor fare. En animeret børnefilm om tolerance overfor udenforstående og fremmede.