Blood On The Wall
I Centralamerika søger migranter nordpå for et bedre liv i USA, mens narkosmuglere sender narko og penge over samme grænse. Fra den Oscar-nominerede instruktør Sebastian Junger og Emmy-vindende producer Nick Quested udforsker Blood On The Wall den korruption, der plager Mexico og Centralamerika og den politik, der har gjort retfærdighed umulig.
Programmet udforsker de lag af korruption, der plager Mexico, hvor fortidens politik har skabt lovløshed i landet i dag. Filmen følger en migrantkaravane fra Mellemamerika på vej nord til USA, mens narkohandlere flytter stoffer og penge frem og tilbage henover den samme grænse. Almindelige mexicanere forsøger at finde retfærdighed i dette kaos.