DokumentarMusik
U2's Bono og The Edge rejser hjem til Dublin med Dave Letterman og reflekterer over deres udvikling som musikere og venner. Programmet indeholder gamle optagelser, der aldrig har været vist før, samt interviews, der forklarer, hvordan de skriver sange og inspirationen bag deres største hits. Programmet er instrueret af Morgan Neville og fortæller historien om et af de mest utrolige venskaber i rock and roll-historien.