Cuba's Wild Revolution
Cuba, den største ø i Caribien, huser et rigt dyreliv, lige fra verdens mindste bi-kolibri til sin helt egen krokodilleart. Mens moderniseringen trænger på, opstår spørgsmålet: Vil der altid være plads til naturen i Cubas skiftende landskab?