Korsika: Wildnis Zwischen Schnee Und Sand
Korsikas mangfoldige økosystem, fra barske landskaber til tæt maki, huser unikke arter som moufloner og rådyr. Beskyttet nidkært af øens uafhængighed, trives dens dyreliv blandt klippefulde bjerge og øde landsbyer, hvilket symboliserer Korsikas rige naturarv.