Down With Love
I 1963 i New York falder en kvindelig klummeskribent, som har opgivet kærligheden, for en journalist og kvindebedårer, som har besluttet at score hende.
Da en gammeldags mand og kvindebedårer, som arbejder som journalist for herremagasinet Man About Town, møder en populær, feministisk forfatter, som har sin egen agenda, begynder en klassisk kønskamp, som viser sig at have sin egen lykkelige slutning.