Ekspedition til Mars
Ekspedition til Mars puster liv i en af rumalderens største sagaer – Spirit og Opportunitys imponerende eventyr til Mars. De mægtige rovere, som man forventede kun ville holde i nogle få måneder, holdt i årevis. De klatrede op af kratervægge og overlevede sandstorme, iskolde nætter og ødelagte hjul. De uforfærdede sonder gav nyt liv til NASA's Mars-program og skaffede ny viden om Mars.