En endeløs ring af lys
Sekstenårige Vicky Austin står overfor sin elskede bedstefars snarlige død grundet leukæmi. I håb om at glemme sine kvaler, hjælper Vicky en flot, ung forsker ved navn Adam, der arbejder med havpattedyr. Hun opdager snart, at hun har en unik evne til at kommunikere med delfiner.