Evita
Evita er den betagende livshistorie om Eva Peron (Madonna), der voksede op i fattigdom, og hendes skandaløse fortid, hvor hun ville opnå uanede mængder af rigdom og berømmelse. På trods af de udbredte kontroverser ændrede hendes passion en nation for altid!